OneCo styrker sin posisjon i Oslo

dumy1

OneCo er blitt enige med ISS om å overta elektroavdelingen til ISS i Oslo. “For OneCo blir dette et veldig bra tilskudd til den satsingen vi gjør innen elektro- og automasjonsmarkedet på det sentrale Østlandet. Vi får med oss rundt 40 dyktige medarbeidere som vil få en sentral rolle i denne satsingen” sier konsernsjef Marvin Jensen.

OneCo er blitt enige med ISS om å overta elektroavdelingen til ISS i Oslo.

“For OneCo blir dette et veldig bra tilskudd til den satsingen vi gjør innen elektro- og automasjonsmarkedet på det sentrale Østlandet. Vi får med oss rundt 40 dyktige medarbeidere som vil få en sentral rolle i denne satsingen” sier konsernsjef Marvin Jensen.
OneCo vil med dette samlet sett være en betydelig aktør innenfor Bygg og Anlegg.

ISS har søkt å finne en industriell og riktig eier for å kunne videreutvikle avdelingen på en best måte for alle ansatte. Denne prosessen har resultert i en avtale med OneCo som vil ivareta disse forholdene. Avtalen medfører også at OneCo vil videreføre og utvikle de rammeavtalene ISS Elektro har i Osloregionen.

OneCo har fra før selskapet OneCo Teksal Øst i Tranby i Drammen, som har høy kompetanse på automasjon. Gjennom overtagelsen av ISS Elektro vil OneCo styrke sin posisjon for leveranse av systemintegrerte løsninger innen elektro og automasjon. OneCo konsernet vil med dette bestå av over 300 medarbeidere og nærmer seg 100 medarbeidere i Oslo/Drammen regionen.

For mer informasjon kontakt konsernsjef Marvin Jensen, mob.: +47 974 87362

Les mer om...

Sponsor Defa Kampanje

Bestill DEFA Power - Årets elbillader 2023, en enkel, smart og kraftfull hjemmelader m/6 meter kabel og display. Ferdig installert for kun kr 14999,-

OneCo Networks omorganiserer for å styrke fremtidig konkurranse- og leveransekraft

OneCo Networks, som er en del av OneCo-konsernet, omorganiserer for å skape en mer kundeorientert organisasjon og tilpasse seg markedsendringer. Endringene vil tre i kraft i løpet av mars 2024. I den nye strukturen organiseres virksomheten i forretningsenheter som harmoniserer med tjenestene som leveres til kundene, og som muliggjør betjening av kunder gjennom færre ledd.…