OneCo var på plass med stand på Norwegian Operators Conference

OneCo var på plass med stand på Norwegian Operators Conference

Norwegian Operators Conference (NOC), der 16 oljeselskaper presenterer seg, har allerede satt ny deltagerrekord med over 300 deltagere fra 130 selskaper. I år deltok også OneCo Contracting med egen stand. «Dette ga en god mulighet til å fortelle mange aktører om våre tilbud av produkter og tjenester» sier Ådne Kvalbein, markedssjef i OneCo Contracting.

Norwegian Operators Conference (NOC), der 16 oljeselskaper presenterer seg, har allerede satt ny deltagerrekord med over 300 deltagere fra 130 selskaper. I år deltok også OneCo Contracting med egen stand.
«Dette ga en god mulighet til å fortelle mange aktører om våre tilbud av produkter og tjenester» sier Ådne Kvalbein, markedssjef i OneCo Contracting.
NOC ble startet i 2003 og det var således 9. gang konferansen ble arrangert.

Det var et topptungt lag som var samlet i Stavanger Forum 23-24.november, med Aldous/Avaldsnes kameratene, Statoil, Lundin og Det Norske i spissen. Keynote ble avholdt av Statoils letedirektør Tim Dodson og alltid like populære Jarand Rystad ga en bred oversikt over muligheter, som tilsynelatende står i kø. Over 130 selskaper var til stede, noen med så mange som fem representanter, som ønsket å bruke halvannen dag til å oppdatere seg om fremtiden på norsk sokkel. Konferansen er således meget nyttig for alle som driver med langtidsplanlegging av egen business på norsk sokkel.

Les mer om...

Sponsor Defa Kampanje

Bestill DEFA Power - Årets elbillader 2023, en enkel, smart og kraftfull hjemmelader m/6 meter kabel og display. Ferdig installert for kun kr 14999,-

OneCo Networks omorganiserer for å styrke fremtidig konkurranse- og leveransekraft

OneCo Networks, som er en del av OneCo-konsernet, omorganiserer for å skape en mer kundeorientert organisasjon og tilpasse seg markedsendringer. Endringene vil tre i kraft i løpet av mars 2024. I den nye strukturen organiseres virksomheten i forretningsenheter som harmoniserer med tjenestene som leveres til kundene, og som muliggjør betjening av kunder gjennom færre ledd.…