Stort engasjement

Stort engasjement

Lørdag 11. februar var rundt 300 av OneCo sine medarbeidere samlet på Hotell Ernst Kristiansand. «Målet med samlingen var både å feire det vi sammen har fått til i 2011 og trekke opp kursen for 2012 og 2013» sier konsernssjef Marvin Jensen.

Lørdag 11. februar var rundt 300 av OneCo sine medarbeidere samlet på Hotell Ernst Kristiansand.
«Målet med samlingen var både å feire det vi sammen har fått til i 2011 og trekke opp kursen for 2012 og 2013»sier konsernssjef Marvin Jensen.

I sitt innlegg i samlingens første del beskrev han blant annet hvordan det enkelte selskap som var kommet med på OneCo laget i løpet av året har styrkets konsernets posisjon. Han holdt også frem den farten OneCo nå har, og at målet om en milliard i omsetning i 2012 med gode leveranser nå ligger inne i prognosen.

Alex Rosen bidro også på en fortreffelig måte med å holde god fart i samlingen med fantastisk stemning og mange latterkuler. Kvelden ble toppet med Kristian Valen og Morten Abel m/band.

Et gjennomgående tema gjennom hele festkvelden var prestasjonskulturen som skal prege OneCo. Gjennom kåringen av «Årets OneCo’er» ble det gitt et innblikk i både den kompetansen, holdningene og det engasjementet som er ute i selskapene. Ut fra stemningen å dømme satt de ansatte stor pris på både det de fikk servert av faglig påfyll og menyen til festmiddagen.

«Vi gjør dette for å utvise raushet og takke medarbeiderne i OneCo. Det er hver enkelt innsats og gjennomføring i det daglige som gir felles suksess», sier Marvin jensen . Nå gjenstår det bare å se hvem av våre medarbeidere som blir med Alex Rosén til toppen av Kilimanjaro i 2013, avslutter han lurt.

Les mer om...

Sponsor Defa Kampanje

Bestill DEFA Power - Årets elbillader 2023, en enkel, smart og kraftfull hjemmelader m/6 meter kabel og display. Ferdig installert for kun kr 14999,-

OneCo Networks omorganiserer for å styrke fremtidig konkurranse- og leveransekraft

OneCo Networks, som er en del av OneCo-konsernet, omorganiserer for å skape en mer kundeorientert organisasjon og tilpasse seg markedsendringer. Endringene vil tre i kraft i løpet av mars 2024. I den nye strukturen organiseres virksomheten i forretningsenheter som harmoniserer med tjenestene som leveres til kundene, og som muliggjør betjening av kunder gjennom færre ledd.…